п’ятниця13 грудня 2024
segodnya.org.ua

Bluesky здобуває популярність на фоні відтоку користувачів з X Маска після виборів у США: що відбувається?

Соціальна мережа Bluesky зафіксувала суттєвий приріст нових користувачів. Це сталося на фоні відтоку користувачів з платформи X (колишній Twitter) після президентських виборів у США. Платформа досягла 14,5 млн користувачів.
Bluesky набирает популярность на фоне ухода пользователей с платформы Маска X после выборов в США: что же происходит?

Соціальна мережа Bluesky залучила понад 700 000 нових користувачів за тиждень після виборів у США, на фоні того, як користувачі прагнуть уникнути дезінформації та образливих повідомлень на X, повідомляє The Guardian, пише УНН.

Деталі

Приплив нових користувачів, в основному з Північної Америки та Великобританії, допоміг Bluesky досягти позначки у 14,5 мільйона користувачів у всьому світі, порівняно з 9 мільйонами у вересні, заявила компанія.

Дослідник соціальних медіа Аксель Брунс зазначив, що платформа пропонує альтернативу X, колишньому Twitter, включаючи більш ефективну систему блокування або призупинення проблемних акаунтів і контролю за шкідливою поведінкою.

«Вона стала притулком для людей, які хочуть мати таке ж спілкування в соціальних мережах, яке раніше надавав Twitter, але без цього крайнього правого активізму, дезінформації, мови ненависті, ботів та всього іншого», - сказав він.

«Більш ліберальне співтовариство Twitter тепер дійсно втекло звідти і, здається, масово перемістилося в Bluesky», - зазначив дослідник.

Доповнення

Bluesky починався як проект всередині Twitter, але в 2022 році став незалежною компанією, і тепер в основному належить генеральному директору Джею Грейберу.

Раніше платформа отримувала вигоду з невдоволення X та її власником-мільярдером Ілоном Маском, який тісно пов'язаний з успішною передвиборчою кампанією обраного президента США Дональда Трампа. Twitter втратив мільйони користувачів після ребрендингу в X, а використання в США зменшилося більш ніж на одну п'яту за сім місяців.

Bluesky повідомив про залучення 3 мільйонів нових користувачів за тиждень після того, як X був заблокований у Бразилії у вересні, і ще 1,2 мільйона за два дні після того, як X оголосив, що дозволить користувачам переглядати повідомлення людей, які їх заблокували.

«Ми раді вітати всіх цих нових людей, від Swifties до рестлерів і міських планувальників», - сказала представниця Bluesky Емілі Лю.

Bluesky все ще поступається Threads у категорії соціальних мереж в американському App Store компанії Apple, який повідомив про досягнення 275 мільйонів активних користувачів на місяць у листопаді, порівняно з 200 мільйонами у серпні.

Незалежна платформа, як зазначено, нещодавно додала функції, включаючи прямі повідомлення та сумісність з відео, щоб більше нагадувати X і відрізнятися від свого конкурента, що належить Meta.