Репер Дрейк звинуватив іншого музиканта Кендрика Ламара, компанію Universal Music Group (UMG) та сервіс Spotify у змові для просування треку Ламара та приглушення власної музики. Про це йдеться в юридичній петиції Дрейка до Верховного Суду Нью-Йорка, пише УНН з посиланням на The Verge.
Деталі
Дрейк стверджує, що хіт Ламара "Not Like Us" отримав популярність у нечистій конкуренції через тіньові бізнес-практики з боку Spotify.
Він зазначає, що в 2024 році UMG не покладалася на випадок або навіть на звичайні бізнес-практики, щоб пробитися на Spotify та, ймовірно, на інших музичних платформах. Замість цього компанія розпочала кампанію з маніпуляції та насичення потокових сервісів і трансляцій піснею "Not Like Us", щоб зробити її вірусною, зокрема за допомогою "ботів" та угод "pay-to-play".
Петиція також звинувачує UMG у тому, що вона надала Spotify нижчу ліцензійну ставку на пісню "Not Like Us" в обмін на те, що стрімінгова платформа рекомендувала цю пісню слухачам.
В UMG заперечують всі звинувачення.
Хоча деякі артисти дійсно були спіймані на використанні автоматизованих інструментів для отримання прибутку, Spotify має цілий розділ на своєму сайті, який попереджає шанувальників і артистів бути обережними з "штучними" музичними потоками.
Це ще не повноцінний судовий процес; адвокати Дрейка подали лише попередню петицію, в якій просять надати інформацію, зокрема документи та комунікації UMG та Spotify, що стосуються пісні "Not Like Us".
Нагадаємо
Instagram виявив рекламні програми, які генерують несанкціоновані зображення оголеної натури за допомогою штучного інтелекту. Meta швидко видалила їх після того, як слідчі попередили корпорацію соціальних мереж; але фейки, створені штучним інтелектом, можуть ще не раз з'явитися.