Міланська вулиця Віа Монте Наполеоне вперше обійшла Нью-Йорк і Лондон, ставши найдорогою вулицею для шопінгу у світі. Це сталося на фоні того, як італійське місто виграє від припливу заможних туристів та жорсткої конкуренції за елітну нерухомість серед брендів класу люкс, повідомляє Financial Times, пише УНН.
Деталі
Максимальна орендна плата, яку орендодавці можуть стягувати з люксових рітейлерів на вулиці, зросла на 11 відсотків за рік до 20 000 євро за квадратний метр на рік — це найвища орендна плата для магазинів серед усіх 138 світових торгових напрямків, які відстежує група нерухомості Cushman & Wakefield.
Це перше європейське місто, яке очолило список за 34 роки.
У Мілані спостерігався наплив туристів, які витрачають великі суми грошей, а також хвиля переїздів з-за кордону, оскільки професіонали та надбагаті люди були приваблені щедрими схемами податкових пільг.
Тим часом рітейлери предметів розкоші посилили конкуренцію за найпопулярніші місця, сплачуючи великі суми за купівлю або оренду торгових приміщень.
Kering, група компаній класу люкс, якій належать Gucci та Alexander McQueen, заплатила 1,3 млрд євро за придбання будівлі на Віа Монте Наполеоне у Blackstone в квітні — найбільша угода з нерухомістю в Європі за два роки.
Томас Казоло, керівник відділу роздрібної торгівлі в Італії в Cushman & Wakefield, зазначив, що бренди класу люкс "вклали багато грошей, щоб мати найкраще місце... проблема в тому, що можливостей мало".
Chanel і Gucci відкрили нові магазини на Віа Монте Наполеоне в минулому році. За даними Cushman & Wakefield, за останні два роки орендна плата на вулиці зросла на 30 відсотків, тоді як на П'ятій авеню в Нью-Йорку — раніше найдорогій вулиці — зростання орендної плати в 2024 році залишилося на тому ж рівні. Нью-Йорк швидко оговтався від пандемії в 2022 році, але з тих пір зростав повільніше.
Мілан значно менший за Лондон, Париж чи Нью-Йорк — основні торгові точки зосереджені в одному районі навколо Віа Монте Наполеоне, що включає кілька вулиць.
"Я вважаю, що причина, чому [орендна плата] продовжує зростати, полягає в тому, що вулиця дуже коротка в порівнянні з П'ятою авеню, Єлисейськими полями чи Нью-Бонд-стріт у Лондоні, — сказав Казоло. — Мілан дуже, дуже швидко зріс з точки зору інвестицій та міжнародних брендів, які хочуть відкритися".
10 топ-вулиць для покупок класу люкс
Історично сувора фінансова столиця Італії, Мілан, останнім часом перетворився на популярне місце для покупців предметів розкоші без сплати податків з-за меж ЄС, світових інвесторів та діячів у сферах моди та мистецтва.
2024 рік став рекордним для туризму в регіоні Ломбардія, який включає озеро Комо, з понад 13 млн прибуттів за перші вісім місяців року. Мілан, столиця регіону, зараз на шляху до перевищення минулорічного рекорду в 8,5 млн відвідувачів, кажуть експерти.
Ця популярність серед надбагатих людей призвела до зростання цін на нерухомість та готелі. Ця тенденція має ланцюгову реакцію в престижних місцях в історичному центрі, де простір для забудови обмежений, зазначає видання.
Київ повернувся в рейтинг найкомфортніших міст22 черв. 2023, 12:16 • 1092942 переглядів